Μια νέα ανασκόπηση μελετών έρχεται να ενισχύσει την ιδέα ότι το κακάο που εμπεριέχει η σοκολάτα κάνει τελικά καλό στην υγεία μας. Όταν συνεκτιμούμε οφέλη και κινδύνους δεν πρέπει να αγνοούμε τις θερμίδες και τη ζάχαρη που περιέχει η σοκολάτα τονίζει η Ξιαοτσεν Λιν, κύρια συγγραφέας της μελέτης.
Η ερευνήτρια και οι συνεργάτες της αξιολόγησαν στοιχεία από 19 ελεγχόμενες μελέτες που είχαν συμπεριλάβει συνολικά 1.131 άτομα. Όσοι είχαν καταναλώσει κακάο είτε σε στερεά μορφή σοκολάτας είτε το είχαν πιει είχαν χαμηλότερα επίπεδα τριγλυκεριδίων, ενώ το σώμα τους έκανε επίσης καλύτερη δουλειά στον έλεγχο της φλεγμονής και του σακχάρου στο αίμα. Όπως εξηγεί η Λι οι διαφορές αυτές ήταν από μικρές έως μέτριες αλλά σημαντικές από στατιστική άποψη, καθώς δείχνουν ότι οι επιδράσεις είναι ίδιες ανεξαρτήτως αν τα άτομα είναι υπέρβαρα ή έχουν συγκεκριμένα προβλήματα υγείας.
Προς το παρόν τονίζεται ότι οι περισσότερες από τις μελέτες είχαν εστιάσει στην μαύρη σοκολάτα, η οποία είναι γνωστό ότι έχει υψηλά επίπεδα κακάο και λίγα ή καθόλου πρόσθετα σάκχαρα. Περαιτέρω έρευνες απαιτούνται για το όφελος της σοκολάτας σε συγκεκριμένους τομείς της υγείας των ανθρώπων.
Όσο ευεργετική είναι για τον οργανισμό η κατανάλωση σοκολάτας τόσο επιβλαβής μπορεί να αποδειχθεί σε περιπτώσεις υπερκατανάλωσης της.

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου