Slider

Συνεχίζεται η κόντρα Μουτσινά - Τριαντάφυλλου


Ο Τριαντάφυλλος μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Mega Καλημέρα» για τον Νίκο Μουτσινά, την σχέση που έχει μαζί του και την εκπομπή του.

Αρχικά ανέφερε ότι: «Ούτε με 100.000 ευρώ δεν θα παρουσίαζα εκπομπή με τον Νίκο Μουτσινά. Με αυτόν τον άνθρωπο δεν θέλω να έχω σχέσεις. Να είναι καλά, απλά δεν θέλω να έχω σχέσεις εγώ. Τον άνθρωπο αυτόν τον έβλεπα πάντα και στο σπίτι μου, γούσταρα. Νόμιζα ότι θα με στήριζε, αλλά τελικά έπεσα πολύ έξω, δυστυχώς».

«Πρέπει να αλλάξει κάποια πράγματα στην εκπομπή του γιατί νομίζω έχει βαρεθεί ο κόσμος, γι’ αυτό δεν πάει καλά. Είναι συνέχεια το ίδιο και το ίδιο, δηλαδή ξέρουμε τι θα γίνει. Θα βάλω στο συμβόλαιό μου ότι δεν θα πάω ποτέ στην εκπομπή του Μουτσινά. Θα ήμουν, όμως, δεκτικός αν μου πρότεινε να κάνουμε μια κουβέντα. Εγώ περνούσα ταλαιπωρία στο Survivor κι αυτός μου έριχνε σπρωξιά για να πέσω στον γκρεμό».

ΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK!

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Mega Menu

blogger
© all rights reserved
made with by templateszoo