Slider

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ


Περιμένοντας στην άκρη του δρόμου για να πιάσει οδηγούς που έτρεχαν, ένας Αμερικάνος αστυνομικός είδε ένα αυτοκίνητο να πηγαίνει πολύ αργά. 

Αμέσως, άνοιξε τα φώτα του και τον σταμάτησε. Πλησιάζοντας το αμάξι, παρατήρησε πως μέσα ήταν 5 ηλικιωμένες κυρίες, δύο στα μπροστινά καθίσματα και τρεις πίσω.

Η οδηγός μπερδεμένη, τον ρώτησε:


– Αστυνόμε, δεν καταλαβαίνω, ήμουν ακριβώς στο όριο ταχύτητας! Ποιο είναι το πρόβλημα;


– Κυρία μου δεν τρέχατε αλλά πρέπει να ξέρετε πως το να πηγαίνετε πιο αργά από το όριο ταχύτητας είναι το ίδιο επικίνδυνο για τους άλλους οδηγούς.


– Πιο αργά από το όριο ταχύτητας; Όχι κύριε, ήμουν ακριβώς πάνω στο όριο ταχύτητας… 22 μίλια την ώρα!


_ Κυρία μου το 22 στην ταμπέλα είναι το όνομα του αυτοκινητοδρόμου, όχι το όριο ταχύτητας.


_Αλήθεια, αστυνόμε; Ευχαριστώ για την πληροφορία...


– Πριν φύγετε όμως κυρία μου, πρέπει να σας ρωτήσω… είναι όλοι στο αμάξι καλά; Αυτές οι γυναίκες φαίνονται σοκαρισμένες και δεν έχουν πει ούτε μια λέξη τόση ώρα.


– Θα είναι μια χαρά σε λίγο αστυνόμε, δώστους λίγο χρόνο να συνέλθουν γιατί μόλις ήρθαμε από τον αυτοκινητόδρομο 120.

ΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK!
0

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Mega Menu

blogger
© all rights reserved
made with by templateszoo