Slider

ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΠΩΣ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΡΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017

Τραβάει κι άλλο το σχοινί η Τουρκία και προσπαθεί να προκαλέσει με κάθε αφορμή. Αυτή τη φορά ήρθε ένα άρθρο της εφημερίδας Hurriyet, όπου ανώνυμοι Τούρκοι αξιωματούχοι μιλούν για βασανισμούς προσφύγων και μεταναστών από την Ελληνική Αστυνομία.

Μάλιστα η εφημερίδα αναφέρει πως οι αξιωματούχοι υποστήριξαν ότι η Ελλάδα έστειλε πίσω στην Τουρκία πάνω από 3.000 πρόσφυγες και μετανάστες τους τελευταίους τέσσερις μήνες, τονίζοντας πως η Ελλάδα δεν τηρεί τη συμφωνία επανεισδοχής μεταξύ Τουρκίας και Ελλάδας, παραβιάζοντας παράλληλα τη διεθνή νομοθεσία για τα ανθρώπινα δικαιώματα. "Οι ελληνικές Αρχές στέλνουν τους πρόσφυγες πίσω στην Τουρκία, μέσω του ποταμού Εβρου, με τη βία", δηλώνουν οι Τούρκοι αξιωματούχοι.

Το δημοσίευμα αποκτά έναν πιο δραματικό τόνο, όταν παραθέτει συνέντευξη ενός Σύρου πρόσφυγα του İbrahim Adnan Onal, που υποστηρίζει πως κακοποιήθηκε από την ελληνική αστυνομία, ενώ καταγγέλλει πως ήταν επί δυο μέρες χωρίς φαγητό και νερό στα ελληνικά κρατητήρια. 

Η ασταθής κατάσταση στην Τουρκία δείχνει να επιδεινώνεται, οι ελευθερίες περιορίζονται και η τάση για να βρεθεί ένας εξωτερικός εχθρός να δαιμονοποιηθεί για τα δεινά της χώρας οδηγεί σε διαρκή αρνητικά άρθρα του τουρκικού τύπου για την Ελλάδα. 
ΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK!
0

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Mega Menu

blogger
© all rights reserved
made with by templateszoo