Slider

ΣΤΕΛΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ: ΑΡΧΙΣΕ ΔΙΑΙΤΑ ΚΑΙ ΚΛΑΙΝΕ ΤΑ DELIVERY

Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου 2017

Τον Στέλιο Διονυσίου συνάντησε η κάμερα του «Happy Day» και οι δημοσιογράφοι δεν θα μπορούσαν να μην τον ρωτήσουν για την ανανεωμένη του εικόνα, αφού έχει καταφέρει να χάσει αρκετά κιλά.
Ο τραγουδιστής δε δίστασε να εξηγήσει πως κατάφερε να χάσει αρκετά κιλά γιατί βρίσκεται σε αυστηρή διατροφή κι έχει κόψει τις θερμιδικές ατασθαλίες, όπως αποκαλύπτει παρακάτω...


«Ζυγίζομαι κάθε μέρα. Έχω χάσει αρκετά κιλά. Μιλάμε για πολύ μεγάλη πείνα! Κάνω πολύ αυστηρή δίαιτα. Δεν υπάρχει στην καθημερινότητά σου μαχαιροπίρουνο, υπάρχουν άλλα πράγματα: μανταρινάκια, σαλατούλες, αμυγδαλάκια. Ξέρεις πόσοι με παίρνουν τηλέφωνο και με ρωτάνε: ¨Τι έγινε; Πού είσαι; Πού χάθηκες¨; Κλαίνε τα delivery, που ξεκίνησα δίαιτα» δήλωσε με χιούμορ ο Στέλιος Διονυσίου.
ΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK!
0

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Mega Menu

blogger
© all rights reserved
made with by templateszoo