Slider

ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ

Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου 2016 

Μαύρη λίστα με τους κακοπληρωτές στο πρότυπο του Τειρεσία ετοιμάζουν οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας προκειμένου να ανακόψουν την τάση μερίδας συνδρομητών, οι οποίοι εξαιτίας της συνεχιζόμενης οικονομικής κρίσης μετακομίζουν από εταιρεία σε εταιρεία αφήνοντας «φέσια» πίσω τους.

Η.πρωτοβουλία υλοποιείται μέσω της «Τηλέγνους», εταιρείας που συστάθηκε γι΄αυτό τον σκοπό, συμμετέχουν με ποσοστό 25% η καθεμιά, οι εταιρείες COSMOTE, Vodafone, Wind και Cyta. Ο νέος φορέας θα αρχίσει να εμπλουτίζεται με στοιχεία από τον Δεκέμβριο και θα λειτουργεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ενωσης Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας. 

Στόχος είναι η λειτουργία κοινού αρχείου με δεδομένα οικονομικής συμπεριφοράς συνδρομητών (φυσικών ή νομικών προσώπων) των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, οι οποίοι έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές (έχουν παρέλθει ενενήντα ημέρες) και δεν έχουν προχωρήσει σε διακανονισμό τους.

Στον «τηλεφωνικό Τειρεσία» θα εντάσσονται συνδρομητές βάσει δύο κριτηρίων:

Οφειλή ίση ή μεγαλύτερη των 200 ευρώ, η οποία έχει καταστεί ληξιπρόθεσμη για πάνω από 90 ημέρες.

Ληξιπρόθεσμη οφειλή συνεπεία μη πληρωμής κανενός λογαριασμού και αποσύνδεση ή μεταφορά σε άλλο δίκτυο μέσω φορητότητας.
ΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK!
0

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Mega Menu

blogger
© all rights reserved
made with by templateszoo